søndag 18. oktober 2009

På hasj

Vi går på hasj. Lørdag ettermiddag. Og så drikker vi litt etterpå. Sammen med andre tubaboer (=hvite), blant annet noen NLM-misjonærer her. Vi holder oss helst i området rundt Bamako. Og det føles veldig godt, både for kropp og sjel. Nå vet dere det. Ellers kan vi opplyse at hasj er den franske uttalen av "h" og kjelenavnet til HHH, en internasjonal turbevegelse.

Denne lørdagen droppet vi hasj og tok vår egen tur i fjellene bak Hippodrome, der vi har vår hovedbase. En nydelig tur i forfriskende vind og like utenfor en kraftig regnbyge som skylte over Bamako. Fjellene rundt her er bygd av "etasjer", og vi gikk rundt "sykehusfjellet" på nest øverste etasje i flott terreng. Skaperen har sannelig strødd ut noen godbiter i Mali også. Her er et bilde med litt av utsikten mot byen.


1 kommentar:

  1. Ja, det går for seg i Mali, skjønar eg! Har starta på eit Web 2.0-kurs i jobbsamanheng. Første jobb er å lage blogg med alt som høyrer til det. De kan difor risikere å få ein og annan kommentar frå meg i tida framover. Nokon brev-/e-post-skrivar er eg ikkje, som de vel har oppdaga for lenge sidan. Telefon er jo heller ikkje min "greie". Kanskje dette kan vere ein kanal? Har teke med meg berbar PC frå jobb. Merkar at det kan vere lettare å setje seg til med den i stova, heller enn den stasjonære i kjellaren.

    Snakka akkurat med mamma i telefonen. Ho kjem til middag i morgon, saman med svigermor og tante Lidvor. Då får vi prøve å skype dersom nokon av hjelparane våre er heime.

    Gode helsingar så lenge frå Kristin

    SvarSlett